Over AT Finance

Over AT Finance

AT Finance in Kraggenburg (Noordoostpolder) is hét moderne financiële verlengstuk van je mkb-onderneming. Het deskundige team van ons administratiekantoor neemt je complete administratie, belastingen en controlling graag uit handen. Daardoor kun jij doen waar je goed in bent: ondernemen.

Van kantoor aan huis...

Wij zijn een modern administratiekantoor, op 1 januari 2007 in Kraggenburg opgericht door eigenaar Agnes Tijsma. Vanuit een kantoor aan huis start zij destijds als interim controller. Al snel neemt ze administratief personeel aan. Steeds meer klanten waar Agnes de controlling voor doet, willen hun administratie bij haar onderbrengen. Hierdoor groeit ze in 2014 uit het jasje van haar kantoor aan huis in de Noordoostpolder.

...tot modern kantoor

Agnes kan haar huiskantoor na een grondige verbouwing in oktober 2014 verplaatsen naar de begane grond van het voormalige Rabobankkantoor in haar woonplaats Kraggenburg. Niet lang daarna benadert Keimpe Sikma haar. Hij is op zoek naar een partner om gezamenlijk een administratiekantoor te runnen en in 2015 wordt dat werkelijkheid. Het boekhoudkantoor groeit verder en in de zomer van 2017 betrekt AT Finance ook de eerste verdieping van het pand.

Digitaal en online

Met de groei van het administratiekantoor en de ontwikkelingen in de automatisering van administraties besluiten Keimpe en Agnes begin 2016 over te stappen naar online en digitaal werken. We nemen afscheid van het traditionele boekhouden. Online boekhouden is duurzamer, sneller en accurater en bespaart veel papier en gesleep met ordners.

NOAB Lidmaatschap

Met de digitalisering van het boekhoudkantoor maken we een kwaliteitsslag en we ontvangen het kwaliteitscertificaat van het NOAB. NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren die zich richten op het mkb. Het NOAB-kwaliteitskeurmerk geldt al jaren als norm in de branche en garandeert kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.

Toekomst

Onze ambitie voor de toekomst is onze huidige en nieuwe klanten met inzet, betrokkenheid en persoonlijk contact te blijven ondersteunen, zoals we sinds de start in 2007 doen. We vinden het belangrijk om in te spelen op de ontwikkelingen en kansen van deze tijd. Daarmee kunnen we de administratie, belastingen en controlling in het voordeel laten werken van ons en onze klanten, nu en in de toekomst. Wil jij jouw boekhouding en belastingaangiften ook door AT Finance laten verzorgen? Neem contact met ons op.

Administratiekantoor Emmeloord

Jouw voordelen

  • 24/7 Online inzicht
  • Flexibiliteit en accuratesse
  • Passend bij jouw wensen

Cijfers moeten kloppen, maar het draait altijd
om de mens die de onderneming maakt.

Keertje afspreken?

    Of bel ons direct: 0527-252039